اصحاب فى منتدى

زائرنا العزيز يشرفنا دعوه سياتدكم للتسجيل فى منتدانا منتدى اجمل اصحاب منتدى (( اصحاب فى منتدى))

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اصحاب فى منتدى

زائرنا العزيز يشرفنا دعوه سياتدكم للتسجيل فى منتدانا منتدى اجمل اصحاب منتدى (( اصحاب فى منتدى))

اصحاب فى منتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا

BEAUTY FLOWER
    BEAUTY FLOWER
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا Empty اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا

مُساهمة من طرف BEAUTY FLOWER الأربعاء 19 مارس 2008, 2:02 am

مرة واحد اقاعد هو ومراته بيحششه فالباب خبط قاللها قومى افتحى فتحت الباب قالت يالهوى جوزى قام جوزها نط من الشباك Razz Razz Razz Razz Razz مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها Razz Razz Razz Razz Razz مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليهاRazz Razz Razz Razz Razz
    عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.Razz Razz Razz Razz Razz Razz مره واحد حب يشتري فراخ فراح عند دكان الفراخ وقال للراجل لو سمحت انا عاوز فراخ فراجل ساله عاوزه مدبوحه ولا سليمه قاله سليمه فراجل قاله اطلع الدور التاني طلع الدور التاني فراجل تاني قاله عاوز الفراخ كامله ولا متقطعه قاله متقطعه فراجل قاله اطلع الدور التالت فراجل طلع الدور التالت فراجل تاني ساله عاوز الفراخ متكيسه ولا لا قاله متكيسه فراجل قاله بص احنا معندناش فراخ بس ايه رايك في النظام؟Razz Razz Razz Razz Razz مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله مره ليه هو انا ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين قاله اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين ان احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه قاله اصل انا بطلتRazz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
    engineer
    engineer
    عضو ملكى
    عضو ملكى

ذكر

اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا Empty رد: اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا

مُساهمة من طرف engineer الجمعة 21 مارس 2008, 10:57 pm

هههههههههههههههههههه

ههههههههه

موضوع جامد والله
    الشاعر
    الشاعر
    Admin
    Admin

ذكر
    العمل/الترفيه : حاصل على ليسانس حقوق

اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا Empty رد: اضحك للدنيا تضحك لك ادخل اضحك هنا يلا بينا

مُساهمة من طرف الشاعر الجمعة 21 مارس 2008, 11:05 pm

هههههههههههههههه

والله جاااااااااااااااااااامد

ايه الشغل ده فلاور

بجد تسلم ايدك

ههههههههه
    BEAUTY FLOWER
    BEAUTY FLOWER
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف BEAUTY FLOWER الأحد 23 مارس 2008, 1:04 am

تسلم انت كمان يا شاعر وميرسى جدا للمرور يا جميل
    BEAUTY FLOWER
    BEAUTY FLOWER
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف BEAUTY FLOWER الأحد 23 مارس 2008, 1:05 am

ميرسى لمرورك يا بشمهندس
    الفارس الملثم
    الفارس الملثم
    عضو ملكى
    عضو ملكى

ذكر
    العمل/الترفيه : الجنة ان شاء الله

مُساهمة من طرف الفارس الملثم الإثنين 24 مارس 2008, 4:25 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههه
    والله جميلة...
    BEAUTY FLOWER
    BEAUTY FLOWER
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف BEAUTY FLOWER الثلاثاء 25 مارس 2008, 1:07 am

ما فيش اجمل منك يا فارس ميرسى لمرورك

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو 2024, 5:19 am