اصحاب فى منتدى

زائرنا العزيز يشرفنا دعوه سياتدكم للتسجيل فى منتدانا منتدى اجمل اصحاب منتدى (( اصحاب فى منتدى))

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اصحاب فى منتدى

زائرنا العزيز يشرفنا دعوه سياتدكم للتسجيل فى منتدانا منتدى اجمل اصحاب منتدى (( اصحاب فى منتدى))

اصحاب فى منتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

5 مشترك

اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية

cindrella
    cindrella
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى
    العمل/الترفيه : ترجمه

اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية Empty اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية

مُساهمة من طرف cindrella الأربعاء 02 يوليو 2008, 3:57 pm

اشهد الله علي كلامي اني مريت بتجربة حقيقية ومتزانة مع الوقت الحالي حيث انه حدثة لي وانا 18 والان انا 19 سنة,, لن اطيل عليكم.. بسم الله يا تري حد يصدق ان الاسم هو اللى بيفرد نفسه علي صحبه ولا الصاحب هو اللي بفرد نفسه علي الاسم؟؟؟!! ده لا اسم هيما الجني فرد نفسه عليا عن طريق _(( 1- جعلني اشك في من حولي من اصدقائي واقاربي. 2- جعلني اسب واشتم اغلا الناس عندي حتي والداي. , بل والادل سبيل ضرب اي شخص دون سبب بالعلم اني لم افهم لماذا لاني والله والله ما كنت انا. ومن هنا تبدا حكايتي وهي..( بعد الصلاة علي الحبيب سيد الخلق اجمعن. ساحكيها لكم ولن اطيل., كنت في اجازة الثانوية العامة وسميت نفسي ب( هيما الجني) علي النت ومن حبي للاسم اردت ان ينديني به اصحابي من باب الروشنة. انتوا اكيد شباب وفهمين لكن من غير ما احلف الاسم ده اتقلب عليا وخلاني اعمل عمايل اول مرة يشفوها الناس عليا وكانوا بينبهوني وبيقلولي يا ابراهيم انت كده هتزعل منك الناس بس والله مش بئيدي فبدات احس انهم اتغيروا من نحيتي وبدات احمل على مخي وعقلي في التفكير في امورهم كلا على حدي , حتي ناوية انى اغير الاسم ده واخليه ( هيما الطيب ) بدلا من ! الجني ! وبذلك ومن كتر ما اصابني حدثت لي حالة هستريا او نوع من الامراض النفسية الله اعلم ووصلت اني رحت مستشفي _( بنها للصحة النفسية)_ لو حد منكم يعرفها بس انا سمعت انها اتهدت بسبب سؤ الراية بها. واعت فيها اسبوعين بعد ما اهلي ملقوش اي حل ينفع الا العلاج,, والحمد لله خرجت وكملت علاجي لمدة 6 اشهور في البيت وبسبب ذلك اعيد سنة اولى تجارة جامعة القاهرة من الاول كاني لسه رايحها من بعد الثانوية. واهلي مستغربين جدا انى فاكر كل حاجة حصلتلي!!! ., بس بخلاف اسبوع بجد مش فاكر منه حاجة خالص وهو اللى قلتلكم عليه( ضرب وسب كل من حولي حتي اقرب الناس ليا) ومش هتصدقوا انى فعلا مكنتش انا والله اعلي واعلم , وانا فاكر اللي حصلي لاني مش قادر اوسفلكم حالتى كانت ايه بالظبط بس باختصار,,( عقلي كان شغال , بس جسمي مكنتش متحكم فيه ) !!! وليكم حق الاستغراب , انا نفسي اللي مريت بيها مش مصدقها , بس انا دلوقتي الحمد لله الف حمد وشكر رجعت احسن من الاول بكتير . ونويت علي انى اجيب النت للبيت وانشر الاسم ده على النت بقدر المستطاع ومش هغيره ل ( هيما الطيب ) اللي لما اعرف ايه بالظبط سبب حكيتي دي.!! هل هو الاسم؟ هل هو قدري؟ هل هو مدبر لي؟ وعموما الله اعلم بكل شي.. انا بس حكتلكم الحكاية دي عشان اقلكم محدش يخاف ولا يترعب من الجن .. صدقوني بيخافوا مننا اكتر ما بنخاف منهم .. انا من ساعتها اي موضوع للجن بخش فيه من غير خوف عكس الاول تماما . وربنا يقدرني علي معرفت سبب هذه الحكاية. وعموما اللي مش مصدقني انا معاكم واى رد هيكتب حتي اللي مش مصدق يريت يقلي اي جزء غامض بالنسبة له وانا اعدهوله بالتفصيل .. والله العظيم انا مختصر على اد ما اقدر.. شكرا لحسن الاستماع. _( اخوكم في الله )_ ...... !! هيما الجني!!
    منقول على لسان هيما الطيب
    rowan
    rowan
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى
    العمل/الترفيه : جامعة الحياة كلية الصبر

اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية Empty رد: اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية

مُساهمة من طرف rowan الجمعة 04 يوليو 2008, 12:22 pm

مش عارفة اضحك ولا استغرب ولا اعطف لحاله
    بس اولا واخيرا سبحان الله
    حكاية غريبة وربنا يحفظنا ويحفظ المسلمين
    اللهم آمين
    شكرا ليكى ياسارة على القصة دى
    .......
    روااااااان....,
    cindrella
    cindrella
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية Empty رد: اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية

مُساهمة من طرف cindrella الجمعة 04 يوليو 2008, 5:27 pm

[size=29]احنا نتعلم يا روان نتعلم منها

شكرا ليكى يا حبيبتى نورتينى يا قمر

تقبلى تحياتى[/size]
    الشاعر
    الشاعر
    Admin
    Admin

ذكر
    العمل/الترفيه : حاصل على ليسانس حقوق

مُساهمة من طرف الشاعر الأحد 06 يوليو 2008, 7:26 pm

سبحان الله
    والله قصه جامده

تسلم ايدك يا ساره بجد على الاقصه دى

واخر اقدر اقوله سبحان الله
    cindrella
    cindrella
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف cindrella الإثنين 07 يوليو 2008, 3:04 pm

شكرا لمرورك الغالى دة نورتنى يا شاعر
    BEAUTY FLOWER
    BEAUTY FLOWER
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف BEAUTY FLOWER الإثنين 07 يوليو 2008, 8:13 pm

تسلم ايدك يا ساره قصه جميله فعلا ميرسى على الموضوع الجميل ده يا قمر
    cindrella
    cindrella
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف cindrella الثلاثاء 08 يوليو 2008, 11:51 pm

نورتينى يا قمر و نورتى االمنتدى كله

تقبلى تحياتى يا جميل
    Ghada Kamal
    عضو فضى
    عضو فضى

انثى
    العمل/الترفيه : طالبه

مُساهمة من طرف Ghada Kamal الخميس 04 سبتمبر 2008, 1:20 am

قصة حلوة و غريبة ..

شكرا ..
    cindrella
    cindrella
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

انثى

مُساهمة من طرف cindrella الخميس 04 سبتمبر 2008, 3:22 pm

ميرسى يا قمر

منورانى و منورة المنتدى يا جميل

تقبلى تحياتى
    اذا كنت انا هيما !!!!!! فمن هيما الجني؟؟؟؟؟..!!!!!, اشهد الله ومن معه على انني صادق,,قصة حقيقية 22468

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو 2024, 4:55 am